veelgestelde vragen en antwoorden



Culturele locaties zijn open voor kunst- en cultuurbeoefening

Locaties voor kunst- en cultuurbeoefening, zoals KunstLokaal & De Eendracht zijn open voor alle vormen van beoefening.

Kun je in de Eendracht met contant geld betalen?

Nee, in de Eendracht kun je vanaf medio 2020 alleen pinnen. De Eendracht neemt géén contant geld meer aan, en beschikt ook niet meer over contant wisselgeld.

Kan ik jullie brochure ook online bekijken?

Bekijk onze brochure 2021-2022 van KunstLokaal & De Eendracht hier online.


brochure 2023-2024 en start kaartverkoop

Onze brochure 2023-2024 komt uit op 13 juni 2023 en wordt huis aan huis verspreidt in Gemert-Bakel. De kaartverkoop van de meeste voorstellingen start ook op 13 juni 2023. De brochure ligt ook klaar om mee te nemen vanaf 8 juni in De Eendracht en bij KunstLokaal.
Bekijk nu onze brochure van KunstLokaal & De Eendracht hier online.


Ik kan mijn e-ticket niet uitprinten. Wat moet ik doen?

U kunt uw e-ticket voor een voorstelling ook via uw smartphone laten controleren. Indien dit voor u niet mogelijk is, kunt u het bestand mailen naar info@eendracht-gemert.nl. Het ticket wordt dan voor u klaargelegd bij de theaterkassa.


Kan ik een e-ticket annuleren?

Ja, dat kan. U krijgt u een tegoedbon van De Eendracht, mits u uw kaartje(s) minimaal 1 dag voor de voorstelling bij de theaterkassa inlevert. Retourneren kan niet via de website.


Mijn vraag staat er niet bij...

Mail uw vraag naar info@eendracht-gemert.nl of bel (0492) 36 23 50.