veelgestelde vragen en antwoorden


Gaan alle activiteiten door i.v.m. het corona virus?

Ja, De Eendracht is open voor publiek, zonder coronatoegangbewijs.
Onze locatie is open voor publiek. Voor onze doorstroomlocaties zoals de bibliotheek of andere culturele activiteiten is geen coronatoegangsbewijs nodig.

Voorstelling met coronatoegangsbewijs.
Als u in De Eendracht een voorstelling bezoekt heeft u wel een coronatoegangsbewijs nodig. U hoeft dan geen 1,5 meter afstand te houden. Er zijn meerdere manieren waarop u een coronatoegangsbewijs kan krijgen: een negatieve testuitslag, een vaccinatiebewijs, of een bewijs dat u bent hersteld van corona.

Horeca met coronatoegangsbewijs.
Indien u iets besteld bij onze horeca vragen wij u om wel een coronatoegangsbewijs te tonen. Dat geldt ook voor een verblijf in de Foyer, die gerelateerd is aan onze horeca. Bij een voorstelling wordt u alleen bij de ingang gecontroleerd op een coronatoegangsbewijs.

bovengenoemde maatregelen gaan in per 25 september 2021, wij volgen altijd de vastgestelde landelijke richtlijnen.

Kan ik jullie brochure ook online bekijken?

Bekijk onze brochure 2021-2022 van KunstLokaal & De Eendracht hier online.


Ik kan mijn e-ticket niet uitprinten. Wat moet ik doen?

U kunt uw e-ticket voor een voorstelling ook via uw smartphone laten controleren. Indien dit voor u niet mogelijk is, kunt u het bestand mailen naar info@eendracht-gemert.nl. Het ticket wordt dan voor u klaargelegd bij de theaterkassa.


Kan ik een e-ticket annuleren?

Ja, dat kan. U krijgt u een tegoedbon van De Eendracht, mits u uw kaartje(s) minimaal 1 dag voor de voorstelling bij de theaterkassa inlevert. Retourneren kan niet via de website.


Mijn vraag staat er niet bij...

Mail uw vraag naar info@eendracht-gemert.nl of bel (0492) 36 23 50.